Jaki jest cel kampanii na LinkedIn?
Międzynarodowy serwis społecznościowy, który specjalizuje się w kontaktach zawodowo-biznesowych stanowi doskonałą bazę potencjalnych klientów. Jeszcze przed założeniem tzw. Company Page użytkownicy Linkedln powinni dokładnie określić cel oraz grupę docelową. Sprawdź, jak stworzyć skuteczną reklamę w najpopularniejszym serwisie biznesowym.
Czy warto zakładać konto na LinkedIn?
Platforma powstała w 2003 roku i obecnie gromadzi ponad 810 mln użytkowników pochodzących z 200 krajów (są to przedstawiciele około 150 różnych branż). Co ważne, LinkedIn jest jedynym tak popularnym serwisem biznesowo-zawodowym, na którym nie są udostępniane prywatne treści jak na Instagramie czy Facebooku. Przedsiębiorcy poprzez odpowiednie wykorzystanie strony firmowej i dostępnych opcji reklamowych są w stanie dotrzeć do potencjalnych klientów z całego świata.
Najważniejsze korzyści z kampanii na LinkedIn
Na poziomie tworzenia reklam przedsiębiorca może określić ich główne cele. Najczęściej kampanie na LinkedIn są dodawane, by:
- wpłynąć na rozpoznawalność marki,
- zwiększyć ruch na witrynie zewnętrznej,
- dotrzeć do jak najwi ększej liczby odbiorców oferowanych usług,
- poszerzyć grono użytkowników obserwujących dodawane wpisy branżowe czy materiały wideo,
- znaleźć wyspecjalizowanych pracowników.
W zależności od celu przedsiębiorca wybiera format dodawanej reklamy, m.in. Spotlight, tekstowa, wideo, w wiadomościach, z pojedynczym zdjęciem lub karuzela reklam graficznych.
Jak utworzyć reklamę w serwisie?
Pierwszym krokiem jest oczywiście założenie firmowej strony wraz z krótkim opisem oraz grafikami. Następnie można rozpocząć etap tworzenia kampanii dopasowanej do branży, w której działa marka oraz rodzaju oferowanych produktów i usług. Przedsiębiorca jest w stanie dokładnie określić grupę docelową poprzez wybór m.in. lokalizacji, wykształcenia czy stażu pracy.
Polecane artykuły
Co oferuje drogeria internetowa?
Zakupy w sieci to dla większości osób już naturalny wybór. Są bardzo wygodne, ekonomiczne, a także pozwalają na dostęp do znacznie większego niż stacjonarnie asortymentu. Dotyczy to także drogerii internetowych. Sprawdź, co możesz znaleźć w takim sklepie. Drogeria internetowa — nie tylko kosmetyki
Kampanie na LinkedIn — o czym warto pamiętać?
Amerykańska platforma oparta na kontaktach biznesowo-zawodowych powstała, aby łączyć pracodawców z osobami poszukującymi pracy. Obecnie serwis Linkedln wykorzystywany jest do innych działań, m.in. promowania marki czy dotarcia do grupy potencjalnych odbiorców usług i sprzedawanych produktów. Sprawdź